Checklista för lägeransvarig

C

Före lägret:

  • Preliminärboka hallen.
  • Meddela kansliet om lägret.
  • Skicka ut bindande anmälan till gymnaster med information om tider, ungefärliga kostnader, transport och så vidare.
  • Planera och eventuellt boka transport till och från lägret.
  • Vilka tränare följer med, eventuellt föräldrar.
  • Planera lägret, hur ska dagen/dagarna se ut.

Efter lägret:

  • Skicka in redovisningsblankett för deltagare som var med på lägret.
  • Skicka in redovisningsblankett för tränare som var med på lägret (inklusive eventuell milersättning till dessa).
  • Skicka in blankett för redovisning av milersättning för till exempel föräldrar som kör till/från lägret.
  • Skicka in blankett för redovisning av övriga kostnader.
  • Eventuellt skriva ett inlägg till SOL:s hemsida eller SOL-utsiker.

Observera att detta inte är SOL-flickornas officiella hemsida. SOL-trupp.se drivs av SOL-flickornas GF:s truppsektion.

Kalender

  • SOL - Truppstyrelsemöte
    7 maj, 2018  18:30 - 21:30

    Visa mer...

  • SOL - SOL-cupen
    19 maj, 2018-20 maj, 2018  
    Brännkyrkahallen, Tellusborgsvägen 10, 126 32 Hägersten, Sverige

    Visa mer...

  • SOL - SOL-cupen
    19 maj, 2018-20 maj, 2018  
    Brännkyrkahallen, Tellusborgsvägen 10, 126 32 Hägersten, Sverige

    Visa mer...

  • SOL - Prova på-dagen för BoU-sektionen
    26 maj, 2018

    Visa mer...

  • SOL - Tränarmöte
    4 juni, 2018  19:00 - 22:00

    Sal: Häggen

    Visa mer...

  • SOL - Truppavslutning
    12 juni, 2018  18:00 - 21:00

    Visa mer...

  • SOL - Truppstyrelsemöte
    13 juni, 2018  18:00 - 20:00

    Visa mer...

Länktips

Instagram