Checklista för lägeransvarig

C

Före lägret:

  • Preliminärboka hallen.
  • Meddela kansliet om lägret.
  • Skicka ut bindande anmälan till gymnaster med information om tider, ungefärliga kostnader, transport och så vidare.
  • Planera och eventuellt boka transport till och från lägret.
  • Vilka tränare följer med, eventuellt föräldrar.
  • Planera lägret, hur ska dagen/dagarna se ut.

Efter lägret:

  • Skicka in redovisningsblankett för deltagare som var med på lägret.
  • Skicka in redovisningsblankett för tränare som var med på lägret (inklusive eventuell milersättning till dessa).
  • Skicka in blankett för redovisning av milersättning för till exempel föräldrar som kör till/från lägret.
  • Skicka in blankett för redovisning av övriga kostnader.
  • Eventuellt skriva ett inlägg till SOL:s hemsida eller SOL-utsiker.

Observera att detta inte är SOL-flickornas officiella hemsida. SOL-trupp.se drivs av SOL-flickornas GF:s truppsektion.

Kalender

  • Verksamhetsutvecklingsdag
    11 mars, 2018  10:00 - 17:00

    Visa mer...

  • SOL - Truppstyrelsemöte
    19 mars, 2018  18:30 - 21:30

    Visa mer...

  • SOL - Ev. Kvällsuppvisning truppsektionen
    9 april, 2018  16:00 - 22:00
    Brännkyrkahallen, Tellusborgsvägen 10, 126 32 Hägersten, Sverige

    Visa mer...

  • SOL - Truppstyrelsemöte
    16 april, 2018  18:30 - 21:30

    Visa mer...

Länktips

Instagram